VEDRØRENDE COVID-19. Klinikken følger Sundhedsstyrelsens retningslinjer for skærpet hygiejne og forholdsregler med henblik på minimering af covid-19 smitterisiko. Vi beder alle patienter bidrage til dette ved at undlade besøg i klinikken hvis du har symptomer på sygdom, først at komme i klinikken til aftalt tid, holde afstand til øvrige personer i klinikken og i øvrigt at følge Sundhedsstyrelsens retningslinjer for god hygiejne.

Værdier og etik

Hos os er patienten i fokus, og et kiropraktisk forløb tilrettelægges derfor på baggrund af en individuel vurdering af skaden og patientens symptomer. Dette sker gennem en klinisk undersøgelse, hvor eventuel billeddiagnostik også kan benyttes i vurderingen.

Særligt funktionsniveau hos patienten spiller en afgørende rolle for tilrettelæggelsen af behandlingsforløbet. Vi lægger derfor i høj grad vægt på at inddrage patienten, og dette sikres ved at kiropraktoren under hele behandlingsforløbet løbende vurderer og spørger ind til funktionsniveau og symptomer.

Vi er os bevidste at ikke to behandlingsforløb er ens, og vi bestræber os derfor altid på at tilrettelægge et forløb på patientens præmis. Dette betyder også, at vi kun foretager de undersøgelser der skønnes nødvendige for det individuelle behandlingsforløb, hvorfor der f.eks. ikke foretages unødvendige røntgenundersøgelser.

Kiropraktisk Klinik Frederiksberg følger sundhedsstyrelsen anbefalinger på kiropraktikområdet. Du kan læse mere om de kliniske retningslinjer her

Vurderet 4,5 ud af 5 stjerner

Baseret på 31 anmeldelser fra Google