VEDRØRENDE COVID-19. Klinikken følger Sundhedsstyrelsens retningslinjer for skærpet hygiejne og forholdsregler med henblik på minimering af covid-19 smitterisiko. Vi beder alle patienter bidrage til dette ved at undlade besøg i klinikken hvis du har symptomer på sygdom, først at komme i klinikken til aftalt tid, holde afstand til øvrige personer i klinikken og i øvrigt at følge Sundhedsstyrelsens retningslinjer for god hygiejne.

Hvad er kiropraktik?

Kiropraktik er en samling af flere behandlingsteknikker som grundlæggende udføres med hænderne via tryk, mobilisering og frigøring af et eller flere leds bevægelighed. Mange kender kiropraktisk behandling ved lyden af knækket som ofte udløses under en behandling. Men kiropraktik er mere end bare knæk og bræk og kendetegnes også ved grundig diagnostik, undersøgelse og en række teknikker til bløddelsbehandling.

Kiropraktik er en behandlingsform som over årene gradvist har vundet mere og mere indpas i sundhedsvæsenet og er idag en anerkendt og veldokumenteret behandlingsteknik til behandling og smertelindring generelle smerter og funktionsbegrænsning i stort set alle kroppens led.

I Danmark kræver det autorisation via Sundhedsstyrrelsen at praktisere som kiropraktor og kiropraktorerne skal i samme grad som læger, fysioterapeuter og tandlæger leve op til en række krav om patientsikkerhed.

Hvad kan du forvente hos Kiropraktisk Klinik Frederiksberg?

Kiropraktisk behandling består typisk i at frigøre låste led og muskler og genoprette eventuelt nedsat funktionsniveau. Et behandlingsforløb baseres altid på den enkeltes symptomer, historik og behov, samt en grundet undersøgelse.

Hos Kiropraktisk Klinik Frederiksberg behandler vi med stor erfaring kroppens led og frigør spændt muskulatur. Vi anvender trænings-og øvelsesvejledning når dette er relevant for den enkelte patient. Langt de fleste patienter modtager behandling i et afgrænset forløb, men for nogle få vil forebyggende behandling være gavnligt. Dette beror naturligvis på en individuel vurdering og hvert behandlingsforløb tilpasses den enkelte patients behov og ønsker.

Her kan du se hvordan et din første konsultation hos Kiropraktisk Klinik Frederiksberg foregår

Kiropraktisk Klinik Frederiksberg  har et godt samarbejde med både læger og fysioterapeuter.

Vi ser frem til at hjælpe dig videre med effektiv behandling hos Kiropraktisk Klinik Frederiksberg.

Bestil en tid nu og slip af med dine smerter
Ring til os på 41 13 11 41 - Mandag-fredag mellem kl. 8.00-17.00

LØRDAGSÅBENT FOR AKUTTE PATIENTER KL. 10.00-14.00

Vi tilbyder behandlinger indenfor:

• Nakkesmerter

• Hovedpine og migræne

• Hold i nakke og lænd

• Lændesmerter

• Smerter ml. skulderbladene

• Iskias

• Spædbarnskolik

• Vokseværkssmerter

• Sportsskader

• Gravide med lænde- eller bækkensmerter

• Knæ- og ankelskader

• Nedsunken forfod

• Hofte- og lyskesmerter

• Musearm og -håndled

• Skuldersmerter

• Tennis- og golfalbue

• Svimmelhed

• Diskusprolaps

Røntgen

Der er mulighed for at få taget et røntgenbillede på klinikken, såfremt at kiropraktoren mener der er behov for det.

Se evt. information omkring stråledoser her eller besøg sundhed.dk

Vurderet 4,5 ud af 5 stjerner

Baseret på 31 anmeldelser fra Google