Behandling af diskusprolaps

Mange mennesker oplever at få smerter i lænd eller nakke med udstrålende smerter til henholdsvis ben eller arme, hvilket blandt andet kan skyldes en diskusprolaps. Langt de fleste med diskusprolaps kommer sig uden operation, hvis de får den korrekte behandling.

Effektivt pakkeforløb – Diskusprolaps behandling

Hos Kiropraktisk Klinik Frederiksberg tilbydes et grundigt underbygget pakkeforløb til behandling af diskus prolaps i nakke og lænd samt spinalstenose i lænden (rygmarvsforsnævring). Danske Regioner har sammen med Dansk Kiropraktorforening skabt to pakkeforløb til behandling af nyopstået diskusprolaps i nakken og i lænden samt et forløb til behandling af spinalstenose i lænden som sikrer, at der løbende holdes øje med udviklingen af symptomer, henvisning til MR scanning (såfremt det er nødvendigt) og kiropraktoren er ansvarlig for kommunikation med egen læge.

Du vil i forløbet modtage veldokumenteret og tryg behandling samt blive instrueret i øvelser til at lindre symptomerne.

Kom trygt og sikkert gennem forløbet – Diskusprolaps behandling hos Kiropraktisk Klinik Frederiksberg

Kiropraktisk Klinik Frederiksberg guider dig trygt og sikkert gennem et pakkeforløb hvis du bliver ramt af en diskusprolaps.

Det kræver ingen henvisning fra egen læge og der ydes et mærkbart større tilskud fra den offentlige sygesikring til netop disse patienter. Desuden vil medlemmer af Danmark også modtage et større tilskud til behandlingen.

En diskusprolaps kan både være smertefuld, funktionsnedsættende og dermed begrænsende i hverdagen. Men med en korrekt og veldokumenteret diskusprolaps behandling hos Kiropraktisk Klinik Frederiksberg, kan du komme godt og trygt ud på den anden side. Du kan læse mere om prolaps- og stenosepakkeforløbene her.