Kiropraktor nær Brønshøj

Døjer du med hold i nakken, hovedpine eller smerter i skulder, hofte eller lænd, er der med stor sandsynlighed hjælp at hente hos Kiropraktisk Klinik Frederiksberg, der ligger nær Brønshøj. Kiropraktik udføres med hænderne via tryk, mobilisering og frigøring af et eller flere leds bevægelighed, og gennem årene er behandlingsteknikken blevet anerkendt og mere og mere udbredt til behandling og smertelindring af generelle smerter og funktionsbegrænsninger i stort set hele kroppens led.

• Nakkesmerter

• Hovedpine og migræne

• Hold i nakke og lænd

• Lændesmerter

• Smerter ml. skulderbladene

• Iskias

• Spædbarnskolik

• Vokseværkssmerter

• Sportsskader

• Gravide med lænde- eller bækkensmerter

• Knæ- og ankelskader

• Nedsunken forfod

• Hofte- og lyskesmerter

• Musearm og -håndled

• Skuldersmerter

• Tennis- og golfalbue

• Svimmelhed

• Diskusprolaps

Erfaren kiropraktor med tid til dig

Kiropraktor Annette Pedersen, der står bag klinikken, har mere end 30 års erfaring med kiropraktik. Udover kiropraktorer har klinikken også tre autoriserede massører ansat, så vi altid kan tilbyde behandling til dig. Vi garanterer minimal ventetid, så alle, der henvender sig, kan få en tid samme dag eller dagens efter. Den Offentlige Sygesikring og Sygeforsikringen Danmark giver blandt andet tilskud til undersøgelse, røntgenundersøgelse, når en sådan er nødvendig, samt eventuel behandling, og det er ikke nødvendigt med lægehenvisning.

Kiropraktor for baby og barn

Vi tilbyder ikke kun kiropraktisk behandling til voksne, men også til spædbørn og børn. Oplever du eksempelvis, at dit barn har en favoritside at se til, at det ikke udvikler sig motorisk som forventet eller at det pludselig stopper med at bevæge sig, som det plejer, kan det være af en anatomisk årsag, som vi kan løse. Den kiropraktiske behandling af de mindste foregår ved blid manuel behandling og vejledning i øvelser.

Slip af med dine smerter

Tag kontakt til os på 41 13 11 41 mandag-fredag mellem kl. 08-17, hvis du bor i Brønshøj og overvejer, om kiropraktisk behandling kan være løsningen for dig. Med udgangspunkt i dine symptomer vil vi i samråd med dig vurdere, hvordan vi kan hjælpe dig af med problemet.