VEDRØRENDE COVID-19. Klinikken følger Sundhedsstyrelsens retningslinjer for skærpet hygiejne og forholdsregler med henblik på minimering af covid-19 smitterisiko. Vi beder alle patienter bidrage til dette ved at undlade besøg i klinikken hvis du har symptomer på sygdom, først at komme i klinikken til aftalt tid, holde afstand til øvrige personer i klinikken og i øvrigt at følge Sundhedsstyrelsens retningslinjer for god hygiejne.

Kiropraktisk Klinik nær Vesterbro

Kiropraktisk Klinik Frederiksberg ligger kun 3 km fra Vesterbro og er centralt placeret på Falkoner Alle nær
busstoppesteder og metrostationer.

Klinikken har ligget på Frederiksberg siden 1983 og har en bred erfaring indenfor behandling af muskel- og
ledsmerter fra hele kroppen. Kiropraktorerne Martine Bjerke og Annette Pedersen holder sig løbende
opdateret på den nyeste viden og deltager i kurser for hele tiden at udvide og opretholde deres
behandlingsteknikker. Der tilbydes blandt andet behandling af diskusprolapser, spædbørn, nakke- og
rygsmerter og hovedpine. Alle behandlingsforløb tilrettelægges efter det enkelte tilfælde og du kan derfor
forvente, at klinikkens kiropraktorer under den første konsultation optager en grundig sygehistorie,
foretager en undersøgelse af dit problem og lægger en behandlingsplan tilpasset netop dit problem. Du vil
modtage vejledning i håndtering af dine smerter, hvordan du kan holde dig fysisk aktiv og dermed
optimerer dit behandlingsforløb.

Hos Kiropraktisk Klinik har vi mulighed for at foretage en røntgenundersøgelse eller henvise til MR skanning
hvis dette er nødvendigt, ligesom vi også gerne korresponderer med egen læge.

Klinikken samarbejder med flere sundhedsforsikringer – kontakt gerne din sundhedsforsikring forud for din
behandling og husk at medbringe en bevilling. Husk også at oplyse hvis du er medlem af sygeforsikringen
Danmark, så indberetter vi automatisk. Du behøver ikke henvisning fra egen læge, du modtager automatisk
tilskud fra den offentlige sygesikring.

Her kan du læse mere om hvilke symptomer vi kan afhjælpe.

Når du henvender dig til Kiropraktisk Klinik Frederiksberg kan du forvente, at blive tilbudt en tid oftest
samme dag og senest 24 timer efter din henvendelse. Du kan ligeledes finde en tid på vores onlinebooking,
vær dog opmærksom på, at du skal henvende dig telefonisk ved ønske om en tid samme dag. På lørdage
mellem kl. 10 og 14 tilbyder vi tider til akutte patienter. Vær her opmærksom på lørdagstillæg. Du kan læse
mere om vores priser her.

Leveret af