VEDRØRENDE COVID-19. Klinikken følger Sundhedsstyrelsens retningslinjer for skærpet hygiejne og forholdsregler med henblik på minimering af covid-19 smitterisiko. Vi beder alle patienter bidrage til dette ved at undlade besøg i klinikken hvis du har symptomer på sygdom, først at komme i klinikken til aftalt tid, holde afstand til øvrige personer i klinikken og i øvrigt at følge Sundhedsstyrelsens retningslinjer for god hygiejne.

Symptomer

Hos Kiropraktisk Klinik Frederiksberg tager vi hver dag imod patienter med en lang række forskellige symptomer. Mange henvender sig med smerter og funktionsbegrænsninger, mens andre kommer grundet svimmelhed, hovedpine eller fordi deres barn har et skævt baghoved eller en favoritside af se til.

Særligt når det kommer til børn, er det vigtigt ikke kun af være opmærksom på smerter. Som børn er vi meget tilpasningsdygtige og ofte vil børn derfor ikke klage over smerter, men måske bare ændre adfærd. Så hvis dit barn ikke udvikler sig motorisk som forventet eller pludseligt holder op med at lege og bevæge sig som det plejer, er det en god ide at få undersøgt, om der er en anatomisk årsag som kan løses. Du kan læse med om behandling af børn og spædbørn her

Hos Kiropraktisk Klinik Frederiksberg tager vi altid stilling til den enkelte patient. Så hvis du er i tvivl om kiropraktisk behandling er det rette for dig, så book en tid og vi vil i samråd med dig vurderer om vi kan hjælpe dig videre.

Vurderet 4,4 ud af 5 stjerner

Baseret på 21 anmeldelser fra Google